Mit garantál a Profi Szervíz?

1./ Garantáljuk, hogy a lehetőségekhez képest a leggyorsabban javítjuk meg a készülékét!

Így jutunk Mi is leggyorsabban bevételhez, megélhetésünk forrásához.

2./ Garantáljuk, hogy olyan gondossággal tároljuk és mozgatjuk készülékét, mintha a sajátunk lenne!

Az érzékeny notebookokat, tableteket szivacs zacskóban tároljuk. A tároló polcaink és munka asztalaink felülete antisztatikus és lágy felületű.

3./ Garantáljuk, hogy nálunk nem kallódik el a készüléke!

Vonalkódos azonosító rendszert használunk, minden készülékre azonosító címkét ragasztunk átvételkor. Minden készülék külön azonosított polc helyre kerül, így minden kollégánk gyorsan megtalálja azokat.

4./ Garantáljuk, hogy a készülékek tesztelése, a hiba keresése során a lehető legnagyobb szakértelemmel és alapossággal járunk el, hiszen nekünk is az érdemi javítás a célunk!

Talán tapasztalta már, hogy csupán “Teszt a hibát nem tapasztaltuk” megjelöléssel adtuk vissza a készülékét. Ilyen esetben csak jelképes 1200,-Ft+ÁFA díjat kértünk el. Fontosnak tartjuk, hogy akkor kérjünk javítási díjat, ha van mit javítani. Úgy gondoljuk, hogy ez a helyes eljárás.

5./ Garantáljuk, hogy csak a ténylegesen szükséges alkatrész cseréjét ajánljuk Önnek!

Lehet, hogy más márka szervizekben tapasztalt olyan jelenséget, hogy roppant költséges fődarab cseréjét ajánlották, vagy olyan alkatrészek cseréjét is elvégezték melyeket Ön nem kért volna. Mi igyekszünk a legkisebb cserélhető, javítható egységig felderíteni a hiba okát, és csak annak a cseréjét ajánlani.

6./ Garantáljuk, hogy gyári, vagy annál jobb minőségű alkatrészt építünk be!

Sajnos azt tapasztaljuk, hogy némely gyártmányoknál a gyárilag beépített alkatrész úgy van megválasztva, hogy éppen kiszolgálja a készülék életének garanciális időszakát. Mi ilyen esetekben jobb minőségű alkatrészt építünk be, mert azt szeretnénk, hogy más készülékek javítását is ránk bízza miután látja, hogy az elvégzett javítás tartósabb mint a “gyári” állapot.

7./ Garantáljuk, hogy nem lesz a készüléke egyetlen alkatrésze és kellék anyaga sem kicserélve hibásra, használtra!

Számunkra az ügyfél-elégedettség az elsődleges. Nem célunk ezt a bizalmat ilyen húzásokkal lerombolni. Az átvett kellékanyagokat is beazonosítjuk, és meglétüket feltüntetjük az átvételi elismervényen. Sajnos ahhoz, hogy a nyomtatási minőség okán benyújtott panaszt megfelelően tesztelhessük, szükség van arra, hogy járassuk a készüléket az eredetileg használt kellékanyagokkal. Ez jár némi kellékanyag felhasználással, de mindig olyan képi tartalmat használunk tesztként, ami a lehető legkevesebb festék felhasználással jár.

8./ Garantáljuk, hogy csak az elvégzett munkáért kérünk munkadíjat!

Számunkra az Ön bizalma mindenek előtt van. Nem kockáztatjuk ennek elvesztését azzal, hogy fiktív, vagy látszat munkák felszámításával húzunk ki pénzt a zsebéből. Inkább “Teszt a hibát nem tapasztaltuk” megjelöléssel adjuk vissza a készüléket. Ha később újra megjelenik a hiba, akkor szívesen állunk a rendelkezésére.

9./ Garantáljuk, hogy ha gondos javításunk ellenére, 6 hónapon belül a most elhárított hibával érkezik vissza a készülék, akkor munkadíj mentesen javítjuk meg!

Ez egy 20 éve élő vállalásunk. Ha nem tudjuk a hibát újbóli javítással elhárítani, akkor az eredeti javítás munkadíját visszatérítjük!

10./ Garantáljuk, hogy ha meghagyja elérhetőségét, 1 munkaórán belül visszahívjuk!

Digitális központunk minden hívást dokumentál. Ha nem tudjuk fogadni azt, és rendelkezésre áll a hívószám, akkor számíthat rá, hogy rövidesen visszahívjuk. Ezért hagyja meg üzenetként a hívószámát vagy olyan készülékről hívjon, amit vissza tudunk hívni!

11./ Garantáljuk, hogy az ajánlatunkban szereplő munkákat el is végezzük!

Lásd a 8./ pontot!

12./ Garantáljuk, hogy nálunk nem kell parkolási díjat fizetnie!

Mindig olyan helyre telepítjük a szerviz központunkat, hogy kényelmesen és díjmentesen tudjanak ügyfeleink parkolni.