OKI nyomtatók

A garanciális szolgáltatás feltételei.

A Profi Szerviz az OKI nyomtatók magyarországi szervize. Csak az OKI System Magyarország által jóváhagyott javításokat végezzük el térítésmentesen.

A ES típusjel kezdetű készülékek kiszolgálását alapvetően az értékesítést végző cégek végzik! Természetesen szolgáltatási körön kívüli helyzetekben (pl garancián túli javítások esetén) a Profi Szerviz is tud segíteni. 

Az alapgarancia időtartama a vásárlástól számított 12 hónap ezt az OKI System Magyarország által kibocsátott garancialevéllel és a vásárlási számla másolatával kell igazolni. A 10 kg alatti súlyú készülékeket az ügyfélnek kell beszállítania a legközelebbi szervizpontra, amelyek ITT találhatóak. A 10kg feletti súlyú készülékeket a szerviz beszállíttatja vagy a helyszínen javítja meg. Ezt minden esetben a központi szerviz dönti el. Ha igényt tart soron kívüli kiszolgálásra vagy más emelt díjas szolgáltatásra, kérem jelezze a hibabejelentés során!

Utángyártott, utántöltött tonerek által keletkezett hibák nem tartoznak a garanciális szolgáltatás körébe!

A lapnyomtatókra igénybe lehet venni további 24 havi garanciális szolgáltatást, ha a készülék és a felhasználó adatait a vásárlást követően regisztrálják az OKI rendszerében. Tehát lehet 3 éves a garancia időtartama!

A kellékanyagokra 3 hónap korlátozott garanciát biztosít az OKI System Magyarország. A toner bevizsgálása után tudjuk megmondani, hogy milyen módon és mértékig kap kompenzációt a felhasználó. Az ügyintézéshez szükség van a vásárlási számlára.

  

Hiba bejelentő

OKI szervizpontok

Tel.: +36 1 814 8085 

Email cím: OKI@profiszerviz.hu

OKI nyomtató Alkatrész rendelése