RICOH nyomtatók

A garanciális szolgáltatás feltételei.

A Profi Szerviz a RICOH nyomtatók magyarországi szervize. Csak a RICOH Magyarország által jóváhagyott javításokat végezzük el térítésmentesen.

Az alapgarancia időtartama a vásárlástól számított 12 hónap, ezt a RICOH Hungary által kibocsátott garancialevéllel és a vásárlási számla másolatával kell igazolni. A 10 kg alatti súlyú készülékeket az ügyfélnek kell beszállítania a legközelebbi szervizpontra, amelyek ITT találhatóak. A 10kg feletti súlyú készülékeket a szerviz beszállíttatja vagy a helyszínen javítja meg. Ezt minden esetben a központiszerviz dönti el. Ha igényt tart soron kívüli kiszolgálásra vagy mást emeltdíjas szolgáltatásra, kérem jelezze a hibabejelentés során!

Utángyártott, utántöltött tonerek által keletkezett hibák nem tartoznak a garanciális szolgáltatás körébe!

Bizonyos termékek esetén regisztrációt követően térítésmentesen lehet kiterjeszteni a garanciát 24 hónapra! Tájékozódjon a vásárlás helyén!

A kellékanyagokra 3 hónap korlátozott garanciát biztosít a RICOH Hungary. A toner bevizsgálása után tudjuk megmondani, hogy milyen módon és mértékig kap kompenzációt a felhasználó. Az ügyintézéshez szükség van a vásárlási számlára.

  

Hiba bejelentő

RICOH szervizpontok

Tel.: +36 1 814 8099

Email cím: RICOH@profiszerviz.hu

RICOH nyomtató alkatrész rendelése