Xerox készülékek

A garanciális szolgáltatás feltételei.

A Profi Szerviz a Xerox nyomtatók magyarországi szervize. Csak a Xerox Magyarország által jóváhagyott javításokat végezzük el térítésmentesen.

A fénymásoló és nyomdai gépekhez szkennerekhez és faxkészülékekhez ezen a linken találja meg a szolgáltatók listáját. Kattintson ide!

Az alapgarancia időtartama a vásárlástól számított 12 hónap ezt a XEROX Magyarország által kibocsátott garancialevéllel és a vásárlási számla másolatával kell igazolni. A 10 kg alatti súlyú készülékeket az ügyfélnek kell beszállítania a legközelebbi szervizpontra, amelyek ITT találhatóak. A 10kg feletti súlyú készülékeket a szerviz beszállíttatja vagy a helyszínen javítja meg. Ezt minden esetben a szerviz dönti el. Ha igényt tart soron kívüli kiszolgálásra vagy mást emeltdíjas szolgáltatásra, kérem jelezze a hibabejelentés során!

Utángyártott, utántöltött tonerek által keletkezett hibák nem tartoznak a garanciális szolgáltatás körébe!

Ha kiderül, hogy nem garanciális a javítási igény, a hibafeltárás költségeit ki kell fizetnie a javíttatónak!

A tonerekre 3 hónap korlátozott garanciát biztosít a XEROX Magyarország. A toner bevizsgálása után tudjuk megmondani, hogy milyen módon és mértékig kap kompenzációt a felhasználó. Az ügyintézéshez szükség van a vásárlási számlára.

 

Hiba bejelentő

Xerox szervizpontok

Tel.: +36 1 814 8560

Email cím: xerox@profiszerviz.hu

Xerox nyomtató alkatrész rendelése